Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Τσιτσάνης

ΣYNNEΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης


Συννεφιασμένη Κυριακή, μοιάζεις με την καρδιά μου
που έχει πάντα συννεφιά, συννεφιά
Χριστέ και Πα-, Χριστέ και Παναγιά μου

Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή που χασα την χαρά μου
Συννεφιασμένη Κυριακή, Κυριακή
ματώνεις την, ματώνεις την καρδιά μου

Όταν σε βλέπω βροχερή, στιγμή δεν ησυχάζω
Μαύρη μου κάνεις τη ζωή, τη ζωή
και βαριανα-, και βαριαναστενάζω

"Όσο με μαλώνεις κι όσο με πικραίνεις
άλλο τόσο μέσα στη καρδιά μου μπαίνεις
πλήγωσέ με πλήγωσέ με
και σκληρά βασάνισέ με
έπρεπε να φύγω, αχ προτού να σ' αγαπήσω
τώρα είν' αργά, αγάπη μου γλυκιά"...


(στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης - "Όσο με μαλώνεις")



ΌΤΑΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΩ

Όταν τα βράδια μες στα κέντρα σε πηγαίνω
κι όλοι τριγύρω σε κοιτάζουνε στα μάτια
να μην τολμήσεις να προσέξεις μην τυχόν παρεκτραπείς 2x
γιατί να ξέρεις πως θα παρεξηγηθείς 2x

Δε θα την πάθω όπως την έχουν πάθει όλοι
γιατί οι γυναίκες όλες είσαστε διαβόλοι
που μας τα κάνετε όλα ρόιδο στην πεζή μας τη ζωή 2x
δε θα με γράψεις για κορόιδο την αυγή 2x

Μη σου περάσει από το νου πως σε ζηλεύω
και πως μπορείς εσύ να μ' έχεις για ρεζέρβα
Απλώς σου κάνω θεωρία μην τυχόν παρεκτραπείς 2x
γιατί να ξέρεις πως θα παρεξηγηθείς 2x
Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: