Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Το τραγούδι μου

Στίχοι: Στέλιος Φωτιάδης

Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους φευγάτους φίλους μου
στους μεγάλους ήλιους μου
κι αν συμβεί καμιά ζημιά
όλα τα πληρώνω.
Γειά σου Νίκο και Μαλβίνα Σαλονίκη και Αθήνα
συ με κόκκινο φουλάρι κι η δικιά μου σα λιοντάρι
Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά
Τα στιχάκια μου αυτά τα αφιερώνω
σε δυο φίλους ποιητές της καρδιάς μου οδηγητές
κι αν συμβεί καμιά ζημιά όλα τα πληρώνω
Γειά σου Νιόνιο και Μανώλη
Βαλκάνια και Κρήτη όλη
ας γυρίσει η "Συννεφούλα"κι οι "Νταλίκες" την αυγούλα
Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, πάντα να 'σαστε καλά
Το τραγούδι μου αυτό το αφιερώνω
στους παλιούς ρεμπέτες
στους λαϊκούς οργανοπαίχτες
σ' αυτούς που δραπέτευσαν και έφυγαν από δω
κι όλα τα πληρώνω
Εϊβαλά, στην υγειά σας, βρε παιδιά
εϊβαλά, άιντε γεια σας, βρε παιδιά

Πρώτη εκτέλεση: Γλυκερία

1 σχόλιο:

HabariaNtou είπε...

Panemorfo blog...
Bravo s
Mporeis omws na m eksigiseis pws mporw kai egw na xrisimopoihsw ena fonto diko m?
Apantise m se parakalw sto gabpanos@otenet.gr i me sxolio se ena apo ta blog m!
Euxaristw