Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

ΚΑΡΑΚΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Γεννήθηκα στην Αθήνα και σπούδασα Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έγινα διδάκτορας του ιδίου Πανεπιστημίου και ειδικεύτηκα στην παθολογία και στην ρευματολογία. Εργάσθηκα στην Β’ Έδρα της παθολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ιπποκράτειο Νοσοκομείο) μέχρι το 1984.

Επί πέντε χρόνια είχα την ευθύνη της ελληνικής έκδοσης του British Medical Journal (αρχισυντάκτης). Έχω συνεργασθεί με διάφορα ιατρικά περιοδικά δημοσιεύοντας άρθρα και μονογραφίες.

Το 1990 εκδόθηκε το βιβλίο μου «Σύνοψη Ρευματολογίας». Έχω εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές με τους εκδοτικούς οίκους ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ και ΟΔΥΣΣΕΑΣ, επίσης μια ποιητική ανθολογία της νεότερης ελληνικής ποίησης με τον τίτλο «ΧΡΥΣΟΣ ΣΕ ΜΑΤ» με τις εκδόσεις ΟΜΙΚΡΟΝ.

Έχω κυκλοφορήσει δίσκο με μελοποιημένη ποίησή μου, με την συνεργασία του συνθέτη Τάσου Καρακατσάνη.

Το θεατρικό μου έργο με το τίτλο «ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ» ανέβηκε από το ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ της Νέας Ερυθραίας.

Όσοι αγαπούν την ποίηση συνδέονται με μια μυστική συγγένεια. Η συγγένεια αυτή συντηρείται, νομίζω, με το αλάτι των λέξεων. Είναι δεδομένο ότι όσοι γράφουν ποίηση ή τέλος πάντων αγαπούν την ποίηση, θεωρούνται από τους πολλούς «κάπως». Αυτό το «κάπως» εμείς δεν το εκλαμβάνουμε ως μομφή, για μας είναι η ευγενής διαφορά.

Μη ξεχνάμε τι έλεγε ο Ελύτης: «Αν δεν στηρίξεις το ένα σου πόδι έξω απ΄τη Γη ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς επάνω της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: